وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

دریاچه شیشه ای (مائیو بنچی)

 


سلام 

 برای امروز کتابی رو که زحمت اسکنش را   ف. صارمی F Sarremi  (رمان دوست)  عزیز  کشیدن می زارم و همینجا از ایشون به خاطر زحماتشون تشکر می کنیم . صارمی عزیز خیلی خیلی ممنون .

خلاصه کتاب:

کتاب درباره اتفاقات زندگی زنی به نام هلن هست که  در جوانی عاشق مردی مسئولیت ناپذیر به نام لوئیس می شه .هلن بعد از شکست عشقی  با  مرد دیگری به نام مارتین  که دیوانه وار هلن را دوست داره  ازدواج می کنه و زندگی انها در کنار دریاچه ای به نام دریاچه ی شیشه ای آغاز می شه . حاصل چندین سال زندگی هلن و مارتین یک دختر و یک پسر است . حالا که دختر مارتین نسبتا بزرگ شده ، هلن نتیجه می گیره که می تونه خانواده اش را رها کنه . یک شب او ناپدید می شودو یک قایق لرزان و خالی روی دریاچه دیده می شه . و خبر خودکشی هلن در روزنامه محلی منتشر می شود . دختر مارتین نامه ای را در اتاق مادرش پیدا می کنه که خطاب به مارتین نوشته شده و  بدون خواندن نامه بلافاصله اقدام به سوزاندن نامه می کند از بیم اینکه اجازه دفن جسد مادرش در گورستان مسیحی داده نشود .اما ......

 

 دانلود کل کتاب

PDF                                       Djvu

 

این نکته رو هم اضافه کنم توضیحی که برای خلاصه نوشتم فقط چند فصل اولیه هست و در کتاب اتفاقات بسیاری رقم می خوره و البته با پایانی غافلگیرانه .

کتاب , داستانی بسیار پرکشش و جذاب دارد که  خوندنش رو توصیه می کنم .