وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

ماشااله خان در بارگاه هارون ارشید(ایرج پزشک زاد)

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز


به علت اینکه امتحانا شروع شده دیوکس عزیز چند وقتی نمیتونه بیاد منم یک ماه دیگه امتحان 

دارم فعلا دارم کتاب میخونم دستم بنده پس کتاب جدید نمیتونم بزارم.بنابراین نشستم فکر کردم گفتم از یکی از کتابایی که قبلا گزاشته بودم رو دوباره براتون بزارم.


بنابراین تو این پست براتون کتاب ماشااله خان در بارگاه هارون الرشید رو میزارم.


داستان در مورد یه دربون بانک به اسم ماشااله خانه که به کتابای تاریخی مخصوصا تاریخ زمان هارون الرشید خیلی علاقه داره .و  به وسیله یه مرتاض هندی به زمان هارون الرشید فرستاده میشه که اونجا اتفاقات زیادی براش میفته........تا پای مرگ میره...یه شیر رو میکشه.به زور عروسی میکنه ...از دست عروس فرار میکنه...........و..........

در کل داستان خیلی قشنگیه.........و درون مایه داستان  طنز هستش.


واقعا عالیه  به همتون توصیه میگنم حتما بخونینش.


             

ماشااله خان در بارگاه هارون الرشید


دانلود کل کتاب                      قسمت اول               قسمت دوم