وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

سابریل { پادشاهی کهن} (گارت نیکس)

 


سلام به همگی

مدتیه که کتابهای فانتزی اینجا کم شده  گفتم اگه خدا بخواد توی سه پست آینده یک مجموعه کتاب فانتزی که خیلی خیلی عالیه رو  براتون معرفی کنم .

 

مجموعه  پادشاهی کهن , که یک مجموعه پنج گانه فانتزی نوشته گارت نیکس است.          سابریل(1995) اولین کتاب از این مجموعه است. کتاب‌های بعدی مجموعه به ترتیب عبارتند از: لیرایل (2001) و ابهورسن (2003)و دو کتاب دیگر که هنوز منتشر نشده و تا سال 2011 انتشار می یابند.

بنابراین در این پست  می ریم سراغ  کتاب سابریل.


اسکن کتاب برای لوسیوس مالفوی عزیز از بچه های دنیای جادوگری ( گودلایف فعلی ) هستش کلی سپاس بابت کار پسندیدشون


خلاصه کتاب :

سابریل، دختر ابهورسن، از زمانی که یک کودک خردسال بوده دور ازکشور کهن  و  به دور از جادوی آزاد زندگی کرده.اما  از طریق پیکی که از طرف پدرش فرستاده شده می فهمه که پدرش در کشور کهن ناپدید شده و سابریل برای پیدا کردن او مجبوره به کشورش برگرده. سنگ های بزرگ کارتر که محافظ دروازه های مردگان و تعادل حاکم بر کشور هستند یکی یکی شکسته می شوند و مهی جادویی سراسر منطقه را وهم آلود کرده . سابریل در طول سفرش برای کمک به پدر و مردم کشورش  با گربه ا ی سخن گو به نام  ماگت همسفر می شه. ماگت در واقع گربه نیست بلکه جانوری از جادوی آ زاد بسیار قوی و کهن هست که  بعد از اسارتش توسط یکی از ابهورسن ها مجبوره در خدمت ابهورسن  باشه و ... 

 


دانلود کل کتاب





یه کتاب حادثه ای و بسیار زیبای فانتزی , با پایانی خوب