وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

بازی شاهان جلد اول مجموعه نغمه ای از یخ و آتش (جرج مارتین)

سلام به همگی    عید فطر بر همگی مبارک.


نکته: این پست بیشتر یه پست اطلاع رسانی هست تا  معرفی کتاب .


کتاب " بازی شاهان" جلد اول از مجموعه "نغمه ای از یخ و آتش" توسط سحر مشیری  ترجمه شده و حالا سحر عزیز برای ادامه ترجمه کتاب پیشنهاد دادن که ترجمه جلد دوم بصورت پولی انجام بشه به این شکل که پنج فصل به پنج فصل از کتاب از طریق ایمیل به مشترکینی که به حساب پول واریز کردن ارسال می شه با این تضمین که ، پی دی افی که به دست افراد می‌رسه با مال بقیه یکی نیست، و اگه کسی بخواد در نت پخش کنه معلوم می شه  کار کی بوده و پنج فصل بعدی به فرد خاطی ارسال نخواهد شد .

در هر صورت فعلا این یه طرح ازمایشی هست که بستگی به تعداد متقاضیان داره و هر چه تعداد داوطلبین بیشتر باشه به همون میزان پول پرداختی کمتر خواهد شد . 



خواهشا" بیایم برای یکبار هم که شده از مترجمی حمایت کنیم تا کتابهایی که ارزش خوندن دارن (بدون دخل و تصرف در متن و سانسور ) ترجمه بشه . و ما هم کاری برای کتاب و کتابخوانی انجام بدیم .


خلاصه کتاب a game of thrones از مجموعه   A Song of Ice and Fire 


در وینترفل " راب "  پسر  " ادارد استارک " حاکم سرزمین شمالی یک دایرولف مرده را به همراه شش توله اش پیدا می کنه .

(direwolf نوعی گرگه که نماد خاندان استارک هست )  "ادارد (ند) " اجازه می ه  تا هر یک از کودکان یکی از توله ها رو به عنوان حیوان خانگی نگه داره از جمله "جان اسنو "  پسر نامشروع اش.

بعد از مرگ " جان ارن " دست پادشاه ( همه کاره بعد از شاه ) , " رابرت برتیون " پادشاه فعلی هفت پادشاهی  با همراهانش وارد وینترفل (پایتخت استارک‌ها) می شه و از " ادارد " دوست قدیمیش در خواست می کنه که به عنوان دست پادشاه به پایتخت بیاد . " ادارد"  با اکراه موافقت می کنه و با دخترانش  " آریا "  و" سنسا " راهی جنوب می شه . در حالی که ...


این کتاب یکی از بهترین های ژانر فانتزیه و تضمین صد در صد می دم که ارزش خوندن داره.


دانلود جلد اول




برای اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات به بلاگ سحر مراجعه کنین



سحر عزیز به خاطر ترجمه  عالی و زحماتت خیلی خیلی خیلی ممنونم . و از صمیم قلب امیدوارم در تک تک لحظات زندگی موفق و پاینده باشی . و متاسفانه این تنها کاریه که ازم بر میاد .



پ ن : اون طور که معلوم شده اسپانسر جلد دو سایت http://twilight.ir خواهد بود. امیدوارم موفق باشن .