وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

تنیده در زمان (باربارا مایکلز)

سلام دوباره به همه دوستان 

 

با توجه به اینکه جناب Diox کمی گرفتار هستند امروز هم من در خدمتتون هستم با یه کتاب جدید که البته زحمت جمع اوری مطالبش با خود جناب diox بوده 

 

کتابی که امروز می خوام بهتون معرفی کنم کتاب تنیده در زمان اثر باربارا مایکلز هست 

 

  

اسکن این کتاب برای دوست خوبم crazyrobot کاربر سایت گودلایفه که ازشون صمیمانه تشکر می کنم 

 

خلاصه کتاب :


"ریچل گرانت" در فروشگاهی که مربوط به لباسها و پارچه های عتیقه و گرانبها ست مشغول به کاره . یک روز لحافی عتیقه با نقوش برجسته و زیبا توسط یک دزد برای فروش آورده می شه دزد فرار می کنه اما لحاف در فروشگاه به جا می مونه . این لحاف عتیقه, دو قرن قبل توسط دختری برده  به نام ' ریچل ' دوخته شده و به ظاهر, هدف از دوختن این لحاف, به کار بردن نوعی جادو در درون آن بوده تا عشق یک برده به ارباب خودش را که به نفرت تبدیل شده رو نشون بده و...

دانلود کتاب :



قسمت اول            قسمت دوم          صفحات اسکن نشده

___________________________


پ . ن : اینو برای شما دوست عزیز می نویسم , مطمئن هم نیستم ممکنه روزی اینو بخونی یا نه ؟؟؟ شما عزیزی که بلافاصله بعد از گذاشتن لینکت در اینجا ,  می ری لینکهات رو از فورشیرد پاک می کنی و یه جایی که خودت می دونی کجاست لینک مستقیمش می کنی. واقعا این کارتون برام قابل هضم نیست . اگر لااقل بلاگمون شبیه این سایتها و بلاگهایی بود که اسکن یکی دیگه رو بر می داشت و به اسم خودش هزارتا قفل و پسورد می زاشت لااقل کمی می فهمیدمت. اما این کار برای من نوعی که همیشه سعی کردم به حق دیگران احترام بزارم , سعی کردم اسم اونی که کتاب رو اسکن کرده بزارم . سعی  کردم تا جایی که ممکنه لینک خود طرف رو بزارم . این حرکت برای من قابل هضم نبود .خدا رو شکر تا جایی هم که بوده و هست با اجازه و بی اجازه اسکن های این بلاگ رو برداشتن , اما شاکی نشدیم چون هدفمون یه چیز دیگه بوده .

Diox


لینکهای تصحیح شده  قسمت دوم و صفحات اسکن نشده


قسمت دوم              صفحات اسکن نشده