وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

سال نو مبارک

 سال نو مبارک

 

 

سلام به همه دوستان کتابخون و کتاب دوست گرامی که همیشه همراه ما در این وبلاگ بودن .

سال نو رو از طرف خودم و جناب بلک لرد و همینطور دیوکس عزیز به همه شما تبریک میگم و آرزو میکنم که سال ۹۰ سالی پر از شادکامی و موفقیت و کتاب!!! برای همه شما همراهان گرامی باشه و امیدوارم که با نو شدن سال دلهاتون رو هم نو کنید و اگه خدایی نکرده کمی گرد و غبار گرفته اونو پاک کنید و با دلی شاد به استقبال بهار سر سبز برید .

این وبلاگ هم مثل خیلی جاهای دیگه تصمیم داره که به شما دوستان عیدی بده که من قصد دارم اینجا عیدی رو بهتون معرفی کنم و انشالله فردا ساعاتی قبل از سال تحویل اونو خدمتتون ارائه کنم . 

کتابی که ما یعنی نویسندگان این بلاگ برای عیدیتون در نظر گرفتیم کتاب ( Dark Prince ) یا شاهزاده تاریک نام داره که اثری دیگر در ژانر فانتزی از نویسنده معروف دیوید گمل هست که انشالله اونو در چند بخش خدمتتون ارائه میکنیم و با توجه به حجم بالای کتاب انشالله عید پر از کتابی رو براتون رقم میزنه . انشالله توضیحات تکمیلی در پست خود کتاب بهتون اطلاع داده میشه

یه نکته دیگه که باید اونو اینجا ذکر کنم این هست که با توجه به پایان نیافتن ارائه کتاب نایت ساید 8 باید خدمتتون عرض کنم که ارائه این کتاب همچنان ادامه داره و میتونید فصل های بعدی رو که اتفاقا بعنوان عیدی دوم قرار هست این هفته به جای سه شنبه اون هم یکشنبه شب ارائه بشه همچنان در پست مربوط به خودش دنبال کنید.  

پس این شما و این هم کتاب : 

 

 

 

 

 اسکن کتاب برای همین بلاگ است 

 

خلاصه داستان : به دلیل جدید بودن این داستان هم خلاصه به بعد از ارائه فصول منتقل میشه 

 

 

فسمت اول 

 

قسمت دوم  


قسمت سوم

 

قسمت چهارم  

 

قسمت پنجم  

 

قسمت ششم

 

پ.ن. : به لطف خدا کار این کتاب هم تموم شد انشالله در دو سه روز آینده یه پست مجزا واسه کتاب میزنم و دانلود کلی و خلاصه رو اونجا قرار میدم

بازجوی غیر طبیعی

 

هشتمین جلد از سری داستانهای نایت ساید با عنوان بازجوی غیر طبیعی




 

 

مترجم : بلک لرد 

  

 خلاصه داستان : به جان خبر می دهند که برنامه ای تلوزیونی از اتفاقات بهشت یا جهنم ضبط شده است و صاحب آن مفقود شده پس مانند همیشه این جان تیلور بدنام است که باید گمشده ای را بیابد گمشده ای که خیلی از بازیگران اصلی به دنبال آن هستند پس...

 


تاوان سخت (سایمون آر گرین )

خوب دوستان بالاخره به آخرین جلد ترجمه شده از این مجموعه رسیدیم و انشالله اگه مشکل خاصی پیش نیاد از روز دهم اسفند هم ترجمه فصل به فصل کتاب هشتم رو که به قلم دوست خوبم حمید بلک لرد ترجمه شده ارائه میدیم  

اما جلد هفتم این مجموعه با عنوان تاوان سخت 

 

 

 

 ترجمه این اثر یک کار گروهی از طرف کاربران سایت گودلایف هست که لیست اسامیشون رو در پایین مینویسم و همینجا از زحمات تک تکشون تشکر میکنم و یه تشکر ویژه هم از دوست خوبم محمد عباس آبادی میکنم که زحمت جمع اوری ویرایش و قسمتی از ترجمه با ایشون بوده 

مترجمان : تندیس - حامد - ویلسون - وگا ۱۳ - نینو - دارن شان - sony c4 - tonks66 - aldeon 

 

خلاصه داستان : بعد از فجایع جنگ لیلیث نایت ساید در حال بازسازی خودشه و در همین حین دختر یکی از نامیرایان بزرگ نایت ساید دزدیده میشه که اگه تا روز تولد 18 سالگیش پیدا نشه شیطان برای بازپس گرفتن معاهده خویش به زمین میاد پس باز هم این جان تیلور بدنام که باید... 

 

 

 

کل کتاب

 

                                                           لینک کمکی 

تیزتر از دندان افعی (سایمون آر گرین )


 جلد ششم از این سری کتابها با عنوان تیزتر از دندان افعی در این پست بهتون ارائه میشه


 

 

ترجمه این اثر کاری از دوست خوبم فرزان مظفریان هست و مدیریت این اثر هم با دوست خوب دیگرم ارمان دیانت مهر هست که چند وقتی هست پیداشون نیست و ترجمه یکی از کارهاشون هم نیمه کاره مونده که همینجا از فرصت استفاده میکنم و از ایشون میخوام اگه این پست رو میخونن ما رو از حال خودشون با خبر کنن 

 

 

خلاصه داستان : ... و سرانجام لیلیث مخوف و پر رمز و راز خودشو نشون میده و برای تصرف نایت ساید حمله میکنه و این جان تیلور بدنام هست که باید در مقابل مادر خودش قد علم کنه اونم در جایی که بزرگترین جادوگران و خدایان نایت ساید به سادگی اب خوردن جلوی لیلیث کم میارن...




دیوکس نوشت :

من از طرف بلاگ از همه شما عزیزان به خاطر این اشتباه عذر می خوام . احتمالا تورج عزیز حواسشون نبوده . 


دانلود کتاب  


 

لینک کمکی از پرشین گیگ  

کل کتاب

 

 

پ.ن سلام به همه دوستان و همراهان خوبم راستش دوستان من در دو سه روز گذشته مبتلا به یه انفولانزای خیلی بد شدم و چند روزی در خانه بستری بودم و نتونستم به وبلاگ سر بزنم و این پستم در حالی مینوشتم که تقریبا چشمام باز نمیشد واسه همین فراموش کردم لینک دانلود رو قرار بدم که مثل همیشه جناب دیوکس دوست بسیار عزیز و همکار خوبم که همیشه جور کم کاری های من و حمید رو میکشه زودتر از من از شما عذرخواهی کرده و لینک رو قرار داد با این وجود من بر خود واجب دیدم که هم یه بار دیگه از شما دوستان به دلیل این اشتباه پوزش بخوام هم بگم که دیوکس جان من نمیدونم بدون تو باید چه کار میکردیم دوست دارم!!!

راه های نرفته (سایمون آر گرین )

خوب دوستان برسیم به جلد پنجم این مجموعه با نام راه های نرفته 

 

 

 

 

ترجمه این اثر کاری از گروه ترجمه سایت گودلایف هست که متاسفانه من اسم تمام دوستانی که در ترجمه این اثر شرکت داشتند رو نتونستم پیدا کنم فقط اینکه ترجمه بیشتر فصول کار خانم زهره سروی هست و فصل اخر کتاب رو هم دوست و همکار خوبم در این وبلاگ یعنی حمید بلک لرد انجام داده و اگر شخص دیگه ای در ترجمه این داستان شرکت داشته و ما اسم اونو اینجا نیاوردیم من به شخصه ازش عذرخواهی میکنم   

 

خلاصه داستان : این بار جان با یه مورد عجیب روبرو شده هرچند وجود عجایب در نایت ساید امری کاملا عادیه!! ادمهایی که کپیهای خودشون از زمانهای گذشته و یا اینده به سراغشون اومدن تا برای کارهایی که کردن و یا میخواهن بکنن ازشون بازخواست کنن! اما بازهم این جان تیلور بدنام که به قلب مشکلات میتازه پس ...  

 

 

کل کتاب