وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

تیزتر از دندان افعی (سایمون آر گرین )


 جلد ششم از این سری کتابها با عنوان تیزتر از دندان افعی در این پست بهتون ارائه میشه


 

 

ترجمه این اثر کاری از دوست خوبم فرزان مظفریان هست و مدیریت این اثر هم با دوست خوب دیگرم ارمان دیانت مهر هست که چند وقتی هست پیداشون نیست و ترجمه یکی از کارهاشون هم نیمه کاره مونده که همینجا از فرصت استفاده میکنم و از ایشون میخوام اگه این پست رو میخونن ما رو از حال خودشون با خبر کنن 

 

 

خلاصه داستان : ... و سرانجام لیلیث مخوف و پر رمز و راز خودشو نشون میده و برای تصرف نایت ساید حمله میکنه و این جان تیلور بدنام هست که باید در مقابل مادر خودش قد علم کنه اونم در جایی که بزرگترین جادوگران و خدایان نایت ساید به سادگی اب خوردن جلوی لیلیث کم میارن...




دیوکس نوشت :

من از طرف بلاگ از همه شما عزیزان به خاطر این اشتباه عذر می خوام . احتمالا تورج عزیز حواسشون نبوده . 


دانلود کتاب  


 

لینک کمکی از پرشین گیگ  

کل کتاب

 

 

پ.ن سلام به همه دوستان و همراهان خوبم راستش دوستان من در دو سه روز گذشته مبتلا به یه انفولانزای خیلی بد شدم و چند روزی در خانه بستری بودم و نتونستم به وبلاگ سر بزنم و این پستم در حالی مینوشتم که تقریبا چشمام باز نمیشد واسه همین فراموش کردم لینک دانلود رو قرار بدم که مثل همیشه جناب دیوکس دوست بسیار عزیز و همکار خوبم که همیشه جور کم کاری های من و حمید رو میکشه زودتر از من از شما عذرخواهی کرده و لینک رو قرار داد با این وجود من بر خود واجب دیدم که هم یه بار دیگه از شما دوستان به دلیل این اشتباه پوزش بخوام هم بگم که دیوکس جان من نمیدونم بدون تو باید چه کار میکردیم دوست دارم!!!