وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

کتاب فانتزی "مورخ" (الیزابت کاستووا)

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز


بالاخره پس از سالها من دوباره برگشتم تا براتون کتاب بزارم


توی این پست براتون کتاب مورخ اثر الیزابت کاستووا رو میزارم.


خلاصه داستان از این قرار است که دختری جوان نیمه‌های یک شب در کتابخانه پدرش می‌گردد و کتابی قدیمی را پیدا می‌کند و بسته‌ای کاغذ زردشده. این کاغذها نامه‌هایی هستند که آغازشان رنگ و بویی منحوس دارد: «به وارث عزیز و بداقبالم...» این کشف او را به دنیایی می‌کشاند که حتی به دورترین رؤیاهایش هم خطور نمی‌کرد: هزارتویی از اسرارِ گذشته پدرش و سرنوشتِ مرموزِ مادرش که علتش نیروی شرّ عظیمی است که در ژرفای تاریخ نهفته. در همان لحظات، ناخودآگاه خود را در آغازِ راهِ جستجویی برای یافتن سؤال‌هایش می‌بیند که آن را حق خود می‌داند: جستجو برای دانستن حقیقت درمورد وِلاد صلابه‌گر، حاکم قرون‌وسطایی که فرمانروایی وحشیانه و سبعانه‌اش شالوده اسطوره دراکولا را شکل داد. افسانه دراکولا با دنیای امروز چه ارتباطی دارد؟ جواب این سؤال از مرزها و زمان امروز فراتر می‌رود و قهرمان داستان را از آرشیو کتابخانه آکسفورد به استانبول و بوداپست و از آن‌جا به قلب اروپای شرقی می‌کشاند. او نشانه‌های ظلمانی و متون پنهانی را رمزگشایی می‌کند و رازهایی را می‌بیند که در روایات و سنت‌های صومعه‌های قرون وسطا هستند و با دشمنانی سهمگین رودررو می‌شود تا اینکه گام‌به‌گام به بخش‌های پنهان زندگی گذشته‌اش نزدیک می‌شود و درنهایت مجبور است با خود اهریمن روبه‌رو شود.


کتاب واقعاً قشنگیه به همتون توصیه می کنم که حتماً بخونینش.




مورخ  (الیزابت کاستووا)


مهم:

سلام

با توجه به استقبال زیاد شما عزیزان از این کتاب (با توجه به تعداد دفعات  دانلود) و کم لطفیتون در نظر دادن, تصمیم بر این شدبعد از این  در صورتی پارت بعد روی وبلاگ قرار  بگیره که برای هر قسمت (که از قسمت 4 به بعد منظور میشه) بالای 12 تا دونه نظر درست و حسابی و استخون دار داده شه , در ضمن نظرات یک کلمه ای و یا حتی یک خطی قبول نیست و سعی کنین نظرات بیشتر در مورد کتاب باشه .مخاطبمون افرادی هستند که به هیچ عنوان نظر نمی دن و فقط دانلود می کنند .

با تشکر

بلک لرد



قسمت اول       قسمت دوم      قسمت سوم       قسمت چهارم         قسمت پنجم      


 قسمت ششم                قسمت هفتم


قسمت آخر

                                        دانلود کل کتاب

لینک کمکی


قسمت اول             قسمت دوم           قسمت سوم           قسمت چهارم           قسمت پنجم


قسمت ششم             قسمت هفتم


قسمت آخر


امیدوارم از خوندنش لذت ببرید.نظر یادتون نره. 

 

------------------------------------------- 

سلام 

با توجه به صحبتهای انجام شده بنده کتاب پندراگن ۳ را انشالله بعد از اتمام کار این کتاب در بلاگ ارائه میکنم و با توجه به درخواستهای زیاد برای کتاب اونگ فوکو انشالله این کتاب را هم  جز پروژه های آتی قرار خواهیم داد. پس لطفا دیگر در این مورد سوال نفرمایید. 

با تشکر 

تورج

---------------------------------------------------------------------