وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

سالگرد اولین پست

۴ مهر ۸۸


سلام به همگی

من Diox   هستم .قراره از این به بعد وقتی  که   Blacklord مشغول اسکن کتابهای دیگری هستن  و نمی تونن به وبلاگ سر بزنن من کتابهایی رو که سایر دوستان اسکن کردن اینجا معرفی کنم که  وبلاگ داستان فعال باشه که شما عزیزان بتونین استفاده کنین .

موفق باشین تا بعد .



۴ مهر ۸۹ 


سلام به همگی


 Wow . امروز  سالگرد قرار گرفتن اولین پست من در این بلاگه .  انگار همین دیروز بود. دلم خواست  همینطوری این چند خط رو پر کنم که یادم بندازم زمان چقدر زود می گذره .



۴ مهر ۹۰


سلام به همگی 


خب , شد ۲ سال تمام .  به همین راحتی .

-------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:من هم به نوبه خودم دو ساله شدن اولین پستت رو تبریک میگم .

در ضمن به نظر من به همین راحتی دو سال نشد.........

همونطور که بارها گفتم و بازم میگم اگه این وبلاگ تا اینجا رسیده و ادامه پیدا کرده یکی از مهمترین دلایلش وجود دیوکس عزیز بوده که در این مدت طولانی ای که من نبودم مثل همیشه با قدرت به کار ادامه دادن و باعث شدن که این وبلاگ بتونه تا اینجا ادامه پیدا کنه بنابراین من بازم از دیوکس عزیز به خاطر تمام زحماتشون تشکر میکنم

امیدوارم که بازم بتونیم با کمک هم و تورج و همینطور دیگر دوستان(آتشبد) این وبلاگ رو از اینی که هست بهتر کنیم و این کار رو ادامه بدیم

آمین

بلک لرد



پ.ن.۲ :  

سلام 

جا داره من هم ۲ساله شدن دیوکس عزیز رو به ایشون تبریک بگم و آرزو میکنم که دیوکس جان صد ساله بشی 

واقعا اگه از حق نگذریم زحمت اصلی کار با دیوکس عزیز بوده که در طی مدت زمانهای نسبتا طولانی بین ارائه کتب جدیدالاسکن نمیزاره چراغ بلاگ خاموش بمونه و همچنین خیلی از مشکلاتی که بعضا میتونستن به تعطیلی جاهایی استوارتر از این بلاگ بیانجامن با درایت دیوکس عزیز حل شده برای همین بشخصه ازش تشکر میکنم و میگم دیوکس جان تولد ۲ سالگیت مبارکککککککککککککککککککککک 

تورج