وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

کتاب مفهومی "قلعه حیوانات" ( جورج اورول)

سلام خدمت همه دوستان عزیز 

من اصلا قرار نبود کتابی ارائه کنم و برنامه این عید دو کتاب از رامین عزیز و الباقی کارهای دیوکس جان بود اما متاسفانه لپ تاپ رامین عزیز دچار مشکل شده و ایشون مجبور شدن از اول کتاب مشت خدا رو اسکن کنن که هنوز کارش تموم نشده و برای اینکه بلاگ بد قول نشه و روزی یه کتاب ارائه شده باشه تصمیم گرفتم امروز خودم واستون یه کتاب آپ کنم.... 

...خوب حالا چه کتابی بزارم؟ من همیشه از قبل کارهام رو آماده می کردم اما الان باید تو چند دقیقه یه کتاب آماده کنم... چیکار کنم؟.... تو همین فکرها بودم که یاد نظر دیروز دوست عزیزم افتادم که گفته بود هربار می خواد کتاب قلعه حیوانات جورج اورول رو بخونه نصفه نیمه کار واسش پیش میاد و این شد جرقه ای که چه کتابی بهتر از همین قلعه حیوانات که با وجود معروفیت فوق العاده زیاد هنوز خیلی از دوستان اونو نخوندن و حداقل نظر شخصیم اینه که این جزو ۱۰۰کتابی هست که انسان قبل از مرگش حتما باید بخونه و من خودم بارها اونو خوندم و هربار یه درس جدید ازش گرفتم پس با اجازه امروز کتاب قلعه حیوانات اثر برجسته و فوق العاده مفهومی جورج اورول رو تقدیمتون می کنم.  

                                                                                                       تورج 

  

 

 

  

خلاصه : این داستان درباره حیوانات یک مزرعه هست که همگی میتونن حرف بزنن و فکر کنن و تصمیم می گیرن که انقلاب کنن و مزرعه رو از دست آدمها در بیارن و خودشون بر خودشون حکومت کنن و همین کار رو هم انجام میدن اما متاسفانه مثل خیلی موارد دیگه از این دست در بین راه دچار گمراهی شده و ... بهتر خودتون بقیه داستان رو بخونید. 

 

لازم به ذکر هست که این اثر توسط استاد عزیز جناب اقای علی اکبر آخوندی آماده ارائه شده که توضیحات تکمیلی در صفحه اول کتاب موجوده و برای ایشون هرجا که هستند آرزوی شادکامی و موفقیت دارم .

 

لینک دانلود :      کل کتاب