وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

استورم ریج (وارکرافت) (ریچارد ناک)

سلام به همگی


 امروز می خوام ضمن معرفی کتاب ازتون یه درخواست داشته باشم که به نفع همه ماست , مدتیه که افشین عزیز در  بلاگ http://sorrowman-warcraft.mihanblog.com  در حال ترجمه کتاب جدیدشون با عنوان "گرگ دل" هستن , و همچنان رایگان لینک خواهند داد اما  در راستای انگیزه برای ادامه ترجمه در کنارش یه شماره کارت هم قرار دادن که هر کس  به اندازه ی وسعش مبلغی رو واریز کنه یعنی نه اجباری هست نه مبلغ مشخصی.    اما بچه ها من ازتون خواهش می کنم تمنا می کنم هر چقدر هم در توانتون بود واریز کنید , نگید ای بابا پولم کجا بود, ندارم و بی خیالش , یا  با این چندر غازی که  می خوام بریزم هیچ کاری نمی شه کرد ,   عزیزان می شه من قول می دم  که خیلی تاثیر داره  , به مولا به نفع همه است اول از همه به نفع خودتونه آخه کی  توی این وضعیت گرونی کاغذ می تونه کتاب بخره و بیشتر حرفم  با شما خواننده خاموشی هست که همیشه کتابا رو دانلود کردی  و حتی زحمت گذاشتن یه نظرم به خودت ندادی , وجدانا" بیاین یه کاری کنیم یه مترجم خوب دیگه هم از نت نره ,  اونم مترجمی مثل افشین , بهش انگیزه ادامه کار رو بدین , ازتون خواهش می کنم .



کتاب امروز  استورم ریج  یکی از کتابای وارکرافت به ترجمه افشین عزیز هست که هرچی ازش تشکر کنم بازم کمه.




خلاصه کتاب :

"تورا" اورک ماده ای هست که بعد از رسیدن به سن جنگجویان و اثبات مهارت و لیاقتش ،صاحب تبر افسانه ای براکس می شه ، تبری که ترال به توصیه شمن پیر آن را به تورا می ده اما تبر با خودش رویاهایی رو برای تورا می یاره ، رویاهایی که نشون می ده براکیسگار چگونه با خیانت الف شب به قتل می رسه و نامی که هر بار براکس زمزمه می کنه  ، ملفاریون استرم ریج ...  ملفاریون استرم ریج ...




دانلود کتاب از بلاگ افشین


لینک دانلود مدیا فایر