وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

زیرزمین جلد دوم مجموعه زام-بی (دارن شان)

سلام به همگی


امروز می ریم سراغ جلد دوم از مجموعه زامبی نوشته دارن شان ,  زحمت ترجمه کتاب به عهده فربد آذسن عزیز هست که از همینجا بهشون  خسته نباشید می گیم .


جلد اول رو می تونید از لینک زیر دریافت کنید.

جلد اول کتاب




خلاصه کتاب :

در ادامه داستان می بینیم که ۶ ماه گذشته و "بی" به یه زامبی تبدیل شده که قلبش توسط تایلر از جا کنده شده اما الان در یه مجموعه نظامی به عنوان یه زام هد داره مورد آزمایش قرار می گیره اما بی تنها نیست و زام هد های دیگه ای هم هستند که بر خلاف زامبی ها قدرت تفکر دارند ...




لینک دانلود (مدیافایر)

لینک دانلود (پیکوفایل)

بشخصه این قسمت از نوشته کتاب رو دوست داشتم .

وقتی تو مدرسه تاریخ داشتیم و بحثمون راجع به نازی ها بود، همیشه از کسایی که باهاشون همکاری می کردن، بدم میومد. اونایی که از لحاظ اخلاقی با جنایتهایی که اتفاق میفتادن، مخالفت می کردن، ولی به هر حال باهاشون کنار میومدن. مثل نگهبانایی که تو اردوگاهای مرگ کشیک می دادن، دکترایی که ازشون خواسته می شد روی نمونه های زنده آزمایش انجام بدن، و خیلی های دیگه,  فکر می کردم ترسوئن.
فکر می کردم امکان نداره برای نجات جون خودم با نازیا کنار بیام.
حالا می فهمم که به این سادگیام نیست. وقتی بی رودربایستی بهت می گن همکاری کن یا بمیر، شک کردن غیرممکنه. شاید یه قدیس حتی به عنوان گزینه ای  نخواد روش فکر کنه، ولی من قدیس نیستم. اصلا قدیس چیه؟؟، من انسانم نیستم.