وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

کتاب جنایی جاسوسی پرونده اودسا(فردریک فورسایت)


با سلام خدمت همگی دوستان عزیز

سال نو رو هر چند با یکماه تاخیر خدمتتون شادباش میگم

عذر میخوام که کتاب جدید دیر شد.خیلی درگیر بودم.به بزرگی خودتون ببخشید

تشکر ویژه دارم ار همگی دوستان که پست قبلی من-در جدال با جهل-رو خوندن و نظر دادن.

واقعا خوشحال شدم که هنوز تعهد اجتماعی وجود داره و سوسولیسم و راحت طلبی راه درازی برای فتح جامعه‌ی ما در پیش

کتاب خوب طرفدار داره و بخش بزرگی از جامعه‌ی ما نسبت به فجایعی که داره برای فرهنگمون اتفاق میفته بی تفاوت نیست

بازم ممنونم

خب بریم سراغ کتاب امروز:

کتاب امروز،اولین کتاب استاد فردریک فورسایت هستش

اسمش پرونده‌ی اودسا هستش و کلا 500 صفحه س که در پنج بخش میگذاریمش




خلاصه کتاب:کتاب در اوایل دهه‌ی شصت میلادی میگذره.پیتر میلر قهرمان کتاب خبرنگار جوانی هست که نماد نسل بی تعهد،راحت طلب و بدون هر گونه دغدغه‌ی فکری اجتماعی پس از جنگ جهانی دومه.اما در اثر حادثه‌ای خاطرات دستنویس پیرمرد جنگ زده‌ای به دستش میرسه و با خوندن اون پیتر هدف جدیدی در زندگیش پیدا میکنه.کشف رازهایی از جنگ که انگار هیچکس دوست نداره فاش بشه.

اگر نگیم که اولین کتاب فورسایت ژانر جنایی جاسوسی و تریلر رو به سبکی که ما میشناسیم آغاز کرد، باید گفت که اون رو صد پله به جلو برد.مطمئنم که از این کتاب هم لذت خواهید برد



                                                     دانلود بخش اول کتاب پرونده‌ی اودسا

دانلود بخش دوم کتاب پرونده‌ی اودسا


معرفی کتاب:اینقدر تو این مدت-شکر خدا-کتاب جنایی چاپ شده که ناچار فقط اسامیشون رو میگم


مجموعه‌ی‌نقاب:قاتل ساکن شماره 21-شاهد خاموش-دوست مادام مگره-مگره در کافه لیبرتی-مردان بدون زنان-ناکامی مگره-قتل بی عیب و نقص-دست سرنوشت-مرغان شب-مگره دام میگسترد-با دلباختگی-مگره و جسد بی سر-آسانسور-چزیره‌ی خاموشان.........اینها شماره های 23 تا 40 از مجموعه‌ی نقاب هستند که استاد عباس آگاهی-خداوند برای ما حفظشون کنه-ترجمه کردند و نشر جهان کتاب چاپشون کرده


دوستان برادر سهیل زحمت کشیدن سه تاکتاب فورسایت رو آپ کردن که لطف داشتن به من دادن تا لینکش رو بذارم:


دانلود کتاب کامل روز شغال


دانلود کتاب کامل سازش چهارم


دانلود کتاب کامل شبح منهتن


دستت درد نکنه سهیل جان.من به نمایندگی از تمام کسانی که این کتابها رو میخونن ازت تشکر میکنم.

امیدورام از کتاب امروز هم خوشتون بیاد

نظر بدین تا زودتر بخش بعدی رو هم بذارم

موفق باشید

پرچم بالاس