وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

پروژه های ترجمه من

سلام سلام سلام من نریمان انوشفرم که یه سری پروژه های کوچیک و ناقابلی دارم که در ادامه میبینید

بعد دیگه فکر کنم خیلیاتنوم من رو از زندگی پیشتاز و دوران اژدها و .. بشناسید خب زیاد حرف نزنم اینم پروژه های من

 این اولین پسته من تو این وبلاگه در اینجا من قصد دارم کتاب هایی که قراره ترجمه بشنو معرفی کنم بهتون

 این لیست به ترتیبه اولویت هستش

1-نیروی رها شده(مجموعه جنگ هایه ستاره ای(The_Force_Unleashed)

2-کتاب به دنباله قهرمانان گمشده نوشته ی دیوید گمل (Quest For Lost Heroes)

3-رهایی نیرو جلد دوم(مجموعه ی جنگ هایه ستاره ای

4-جنگجویان زمستان نوشته ی دیوید گمل

5-قلمرو گرگ نوشته ی دیود گمل

6-جلد دوم و سوم مجموعه ی نژاد فراموش شده ی سیث

این ها پروژه های اینده هستن و حالا پروژه ای که تا اخر هفته ی بعد منتشر میشه

1-پرتگاه جلد اول از سری نژاد گم شده ی سیث (مجموعه ی جنگ هایه ستاره ای)

منتظر پست هایه بعدی باشید

همچنین فصل هایه کتابی که نوشته ی خودمه رو هم اینجا ارئه میدم

عزیزانی که دوست دارن در ترجمه ی کار ها به بلاگه ما کمک کنن توی نظرات اعلام کنن تا باهاشون تماس بگیرم