وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

خشم و سکوت (آن همپسون)

سلام 

 برای امروز می ریم سراغ کتابی که کار اسکنش با ف صارمی F Sarremi  (رمان دوست  ) عزیز  هستش . صارمی عزیز  امیدوارم در امتحانات موفق باشی.


خلاصه کتاب :

تارا دختری است که به تازگی نامزدی اش با ریکی به  هم خورده و نامزدش تصمیم گرفته تا با دوست نزدیک تارا ازدواج کنه . تارا تصمیم می گیره به عروسی ریکی بره اما نمی خواد کسی بهش ترحم کنه برای همین با آگهی در روزنامه دنبال یک همراه برای شرکت در جشن ازدواج ریکی هست . دانشجویی یونانی به نام پل به این آگهی جواب می ده . اما برادر ناتنی پل یعنی لئون  که بسیار سلطه گر و بسیار بدبین نسبت به زنان انگلیسی هست باعث بروز اتفاقاتی می شه .

 

دانلود کل کتاب


یه کتاب جالب  با تم عشقی که برای خستگی در کردن یه آخر هفته  گزینه مناسبیه .

ابهورسن {پادشاهی کهن} (گارت نیکس)

 

 

سلام

امروز می ریم سراغ  کتاب سوم از مجموعه  پنج گانه پادشاهی کهن یعنی  ابهورسن  . اسکن این کتاب هم برای پوریام عزیز هستش ( از بچه های دنیای جادوگری قدیم و گودلایف جدید) خیلی خیلی ممنونیم پوریام عزیز


خلاصه کتاب:
کتاب سوم  درباره  نبرد دو ابهورسن (سابریل و لیراییل) با هج و اورانیس هست.لیرایل و  شاهزاده سمث ، به همراه ماگت و سگ سیاه  سعی دارن هرچه زودتر خودشان را به دریاچه ی سرخ و نیکلاس برسانند تا از بیرون کشیده شدن نیم کره های نقره ای جلوگیری کنند؛ هج کار ها را به سرعت پیش می بره و برنامه اش با دقت و زیرکی بسیار اجرا می شه.به جان تاچ استون و سابریل در کشور آنسلستیر توسط یک بمب گذاری سوقصد می شه. و ...


و امیدوارم این کتاب جذاب و پر کشش را از دست ندین و حتما بخونینش




لینک اصلاح شد


دانلود کل کتاب

 

لیراییل { پادشاهی کهن} (گارت نیکس)


سلام به همگی

در کتاب قبلی یعنی سابریل خواندیم که کشورکهن شاهد درگیری و نبرد بین ساحران جادوی آزاد و ابهورسن ها هستش. ولی در نهایت دنیا توسط سابریل نجات پیدا می کنه


   


حالا می ریم سراغ کتاب دوم یعنی کتاب لیراییل که کار اسکنش برای پوریام عزیز هستش. یادش بخیر با چه ذوقی منتظر می شدیم فصلهای جدید این کتاب رو بزاره.امیدوارم هر جا هست شاد و موفق باشه. پوریام عزیز,  دل همه بچه های فانتزی خوان براتون تنگ شده . 

 

خلاصه کتاب:
در کتاب دوم , داستان در مورد لراییل، دختری از کلیرهاست .کلیر ها زنانی هستن با قدرت بینایی ( قدرت دیدن آینده) اما لیراییل که در کودکی مادرش رو از دست داده و کسی  نمی دونه پدرش چه کسی هست  از استعداد دیدن آینده محرومه . از طرفی جادوگری شیطانی به نام هج سعی داره قدرتی اهریمنی رو آزاد کنه.قدرتی نابودگر. و در این راه از نیکلاس دوست شاهزاده سمث استفاده می کنه .

 

   

کل کتاب     


 



سابریل { پادشاهی کهن} (گارت نیکس)

 


سلام به همگی

مدتیه که کتابهای فانتزی اینجا کم شده  گفتم اگه خدا بخواد توی سه پست آینده یک مجموعه کتاب فانتزی که خیلی خیلی عالیه رو  براتون معرفی کنم .

 

مجموعه  پادشاهی کهن , که یک مجموعه پنج گانه فانتزی نوشته گارت نیکس است.          سابریل(1995) اولین کتاب از این مجموعه است. کتاب‌های بعدی مجموعه به ترتیب عبارتند از: لیرایل (2001) و ابهورسن (2003)و دو کتاب دیگر که هنوز منتشر نشده و تا سال 2011 انتشار می یابند.

بنابراین در این پست  می ریم سراغ  کتاب سابریل.


اسکن کتاب برای لوسیوس مالفوی عزیز از بچه های دنیای جادوگری ( گودلایف فعلی ) هستش کلی سپاس بابت کار پسندیدشون


خلاصه کتاب :

سابریل، دختر ابهورسن، از زمانی که یک کودک خردسال بوده دور ازکشور کهن  و  به دور از جادوی آزاد زندگی کرده.اما  از طریق پیکی که از طرف پدرش فرستاده شده می فهمه که پدرش در کشور کهن ناپدید شده و سابریل برای پیدا کردن او مجبوره به کشورش برگرده. سنگ های بزرگ کارتر که محافظ دروازه های مردگان و تعادل حاکم بر کشور هستند یکی یکی شکسته می شوند و مهی جادویی سراسر منطقه را وهم آلود کرده . سابریل در طول سفرش برای کمک به پدر و مردم کشورش  با گربه ا ی سخن گو به نام  ماگت همسفر می شه. ماگت در واقع گربه نیست بلکه جانوری از جادوی آ زاد بسیار قوی و کهن هست که  بعد از اسارتش توسط یکی از ابهورسن ها مجبوره در خدمت ابهورسن  باشه و ... 

 


دانلود کل کتاب





یه کتاب حادثه ای و بسیار زیبای فانتزی , با پایانی خوب



ژان کریستف(جلد دوم)(رومن رولان)

سلام


امروز پس از مدتها من برگشتم تا توی این پست براتون جلد دوم رمان فوق العاده رومن رولان


رو بزارم.


ژان کریستف(جلد دوم)


                                         دانلود جلد دوم بصورت کامل




                                             


نظر یادتون نره.به سلامت

با تشکر از عزیزانی که نظر میدن و شرمنده از این که به دلیل مشکلات  کمتر جواب دادم این چند وقته..به هر حال در مورد کتاب امواج تاریکی باید بگم که متاسفانه این کتاب رو ندارم و کتاب بعدی بریسینگرم فکر نکنم هنوز چاپ شده باشه.