وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

الریک ملنیبونى جلد اول از مجموعه حماسه الریک (مایکل مورکاک)

سلام به همگی


امروز می خوام کتاب الریک ملنیبونى جلد اول از مجموعه حماسه الریک را خدمتتون معرفی کنم . ترجمه کتاب برای دوست عزیزمون سحر م.  هست که ازشون کمال تشکر رو داریم .








خلاصه کتاب :

داستان درباره الریک امپراتور سرزمین جادویی ملنیبونه هست ، الریک حاصل عشق سادریک وامپراتریس بوده اما امپراتریس به هنگام به دنیا آوردن الریک می میره و خود الریک به شدت ناتوان و بی رمق هستش و به کمک معجون و اوراد جادویى زنده است همین ضعف باعث می شه اجبارا زیاد مطالعه کنه بطوری که قدرت های جادویى اش از تمامی اجدادش در چندین نسل بیشتر باشه اما همین مطالعات فلسفه ای در اختیار الریک قرار می ده که قسم بخوره هرگز جادو نکنه اما ...



دانلود کتاب

فرشته شیطان

سلام سلام

بازم من اومدم خونه هاتون این کتاب کتابیه که بنده حقیر در حال تحریرش هستم اشکالات ویرایشیش رو ببخشید ، بلاخره ادم دست نوشته خودشو که نمیتونه ویرایش کنه و خب کسی رو نداشتم که برام این کار رو بکنه بیشتر از این سرتون رو به درد نمیارم بفرمایید بخونید و لذت ببرید و اگر براتون ممکنه تو نظرات از ده بهش نمره بدید و نقدش کنیدش ممنون . 

در مورده کاور که برا یه انیمه و یه بازی معروفه باید بگم تنها عکس هایی که ذره ای شبیه به شخصیت های من بودن برا این انیمه بود و خب منم گرافیست حرفه ای ندارم که برام طراحی چهره کنه ولی به زودی کاور رو با یه چیز بهتر عوضش میکنم.


نمره یادتون نره


   


 لینک دانلود


مقدمه            فصل اول          فصل دوم


سریر آتش ( جلد دوم از وقایع نگاری کین)

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . .


سلام


توی این پست براتون کتاب سریر آتش جلد دوم از مجموعه وقایع نگاری کین رو میزارم که ترجمه اون کار دوستان خوبمون در انجمن  پرشین بکس هست که همینجا ازشون تشکر می کنم.




                                 


خلاصه کتاب :

همونطور که می دونین این مجموعه حول محور دو جوون به اسم سادی و کارتر کین می گرده که در قسمت اول با کمک خدایان مصری "هوروس" و" ایزیس" تونستن یه خدای مصری دیگه به اسم" ست" رو شکست بدن و جلوی آزاد شدن" آپوفیس" که خدای هرج و مرج هست و به وسیله "رع" زندانی شده رو بگیرن ... در جلد دوم فقط 5 روز به زمان شکسته شدن زندان "آپوفیس" و آزادی او و فرورفتن جهان در هرج و مرج مونده و از خدای خورشید یعنی رع هم قرن هاست که هیچ خبری نیست ، بنابراین کارتر وسادی تصمیم می گیرن که برای نجات دنیا، رع رو پیدا و دوباره بیدارش کنن که .......



وقایع نگاری کین


جلد اول: هرم سرخ                                        دانلود از اینجا


 جلد دوم: سریر آتش                                      دانلود کل کتاب



امیدارم از خوندنش لذت ببرین.


قصه های من و بابام ( کتاب درخواستی)

  مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

 



سلام

توی این پست به درخواست یکی از دوستان کتاب‌های قصه‌های من وبابام رو میزارم...

توضیحات از ویکی پدیا

قصه‌های من و بابام مجموعه قصه‌های مصور نوشته نویسنده آلمانی اریش اُ زر است. این نویسنده که نام مستعار هنری خود را پلاوئن گذاشته‌است در سال ۱۹۰۳ در شهر پلاوئن به دنیا آمد و در ۱۹۴۴ در برلین درگذشت. این کتاب در ایران توسط آقای ایرج جهانشاهی ترجمه و توسط انتشارات فاطمی در سه جلد به چاپ رسیده‌است. کتاب قصه‌های من و بابام در سال ۱۳۷۷ به چاپ سیزدهم رسید. تعداد صفحات سه جلد کتاب حدود ۳۱۰ صفحه‌است.

کلا داستان های قشنگیه ... من خودم هم این کتاب ها رو از کتابخونه محل گرفتم و خوندم ... البته اون موقع جوون تر بودم ... و خیلی از خوندشون لذت بردم ....


                             


قصه های من و بابام


    جلد اول:   بابای خوب من            لینک مستقیم .... لینک کمکی             


    جلد دوم:   شوخی‌ها و مهربانی‌ها            لینک مستقیم ..... لینک کمکی

  

    جلد سوم:   لبخند ماه                 لینک مستقیم ...... لینک کمکی


امیدوارم که از خوندنش لذت ببرین.