وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

پرسی جکسون و نبرد لابیرنت(جلد چهارم) ریک ریوردان

سلام به همگی

امروز نوبت کتاب چهارم از مجموعه پرسی جکسون و خدایان یونان  است .


ترجمه کتاب برای Pioneer عزیزاز بلاگ http://percy3.mihanblog.com  هستش  خیلی بابت زحماتشون ممنونیم و امیدوارم هر جا که هستند موفق و پاینده باشند.






دانلود کتاب :


لینک مستقیم  /    4شیرد    /     مدیافایر





همه میمیرند(سیمون دوبوآر)

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز 

بالاخره من کتابم رو که گم شده بود پیدا کردم و تصمیم گرفتم توی این پست براتون بزارمش

اول از همه باید بگم که کتاب یک کتاب کلاسیک هست(پس از مدتها)

خلاصه ای از کتاب:

فوسکا، فرماندار ناحیه ای از ایتالیا روزی که شاهد عبور انسانهایی بود که آنها را برای اجرای حکم اعدام می‌بردند، از جانب یکی از محکومین مورد خطاب قرار می‌گیرد که:  دارویی که نیاز داری، پیش من است. اکسیری دارم که به تو عمر جاودان می‌دهد. فوسکا همیشه بر این باور بود که حکومت بر یک ناحیه از جهان هیچ افتخاری ندارد و برای ریاست بر جهان، باید عمر جاودان داشت.

او محکوم به مرگ را امان می‌دهد و از او می‌خواهد که اکسیر را خودش بخورد و چرا تا کنون آن را نخورده؟ محکوم  می‌گوید که توان این کار را ندارد. اکسیر را به موشی می‌خورانند. آنگاه موش را می‌کشند و موش در مقابل چشمان حیرت زده شاهدان پس از دقایقی زنده می‌شود. و.......  فوسکا نیز شیشه را سر می‌کشد.و ............


نقل قول از کتاب:«روزی همه می میرند اما پیش از مردن زندگی می کنند.» 

                      

همه میمیرند (سیمون دوبوآر)


قسمت اول           قسمت دوم                قسمت سوم                قسمت چهارم


قسمت پنجم             قسمت ششم                  قسمت هفتم(آخر)


کتاب واقعاً زیبایی هست به همتون توصیه میکنم که بخونیدش

نظر یادتون نره.امیدوارم که همیشه موفق باشید.

ابلیس (استفن کینگ)

سلام خدمت همه دوستان عزیز 

کتابی که امروز می خوام خدمتتون معرفی کنم کتاب ابلیس اثر استفان کینگ هست که زحمت تایپ اونو بچه های خوب سایت نود و هشتیا کشیدن . سبک کلی کتاب رو میشه فانتزی در نظر گرفت اما نه اونطور که عملا از جادو استفاده کنند بلکه این ژانر به صورت زیرپوستی در کتاب کار شده و بصورتی با آن برخورد شده که قابل باور به حساب می آید در کل کتاب بسیار قشنگیه و خوندنشو به همه توصیه می کنم.

 

 

خلاصه کتاب : ... و اینک آخر الزمان فرا رسیده!! اما نه به وسیله بمب های اتمی یا قدرتهای بزرگ بلکه به وسیله یک ویروس بسیار ریز و ناچیز. ۹۹ درصد جمعیت انسانها به مرگی سخت دچار شده اند و تعداد کمی در مقابل این ویروس وحشتناک دوام آورده اند و حالا بهترین موقعیت برای شیطان فراهم شده تا باقیمانده انسانها را زیر تسلط خود درآورده و زمین را برای همیشه مال خود کند. جنگ باستانی اهریمن و نور اینبار به سبکی جدید انسانها را به خود می خواند... 

 

لینک دانلود : 

کل کتاب

وارکرافت: آرتاس- طلوع لیچ کینگ (کریستی گولدن)

سلام به همگی

خب کتاب امروز رو تقدیم می کنیم(اونم دو دستی ) به گاد فادر نازنینمون یعنی  آتشبد عزیز به پاس خدمات شایستشون به عرصه کتاب .


ترجمه کتاب به عهده افشین (سارومن) عزیز از بلاگ http://sorrowman-warcraft.mihanblog.com هستش. بابت این ترجمه عالی بهشون تبریک و خسته نباشید می گیم .



خلاصه کتاب :

 کتاب سیر زندگی آرتاس منتیل (یکی از شخصیتهای مهم وارکرافت) از وقتی که یک پسر بچه است تا تبدیل شدنش به یک بزرگسال و اتفاقاتی که در این بین رخ می ده رو, روایت می کنه .


لینک به بلاگ خود افشین خان هست , هر کی براشون نظر می زاره از طرف ما هم بهشون بگه بسیار بسیار ارادتمندیم .


دانلود کتاب

خوب تر از اون که واقعیت داشته باشه ( کریستین هیگینز )

سلام به همگی


کتاب امروز یه کتاب خیلی بامزه است که زحمت ترجمه اش به عهده aixi و فریماه عزیز از بچه های نازنین 98ia هستش که همینجا صمیمانه ازشون تشکر و قدر دانی می کنیم .







خلاصه کتاب :

گریس امرسون بعد از نامزدی خواهرش ناتالی با اندرو (نامزد سابق گریس ) برای اینکه به خانواده اش نشون بده حالش خوبه و اندرو رو فراموش کرده یه دوست پسر خیالی برای خودش می سازه که یه جراح کودکانه و ...


دانلود کتاب :

قسمت اول                 قسمت دوم

سالگرد اولین پست

۴ مهر ۸۸


سلام به همگی

من Diox   هستم .قراره از این به بعد وقتی  که   Blacklord مشغول اسکن کتابهای دیگری هستن  و نمی تونن به وبلاگ سر بزنن من کتابهایی رو که سایر دوستان اسکن کردن اینجا معرفی کنم که  وبلاگ داستان فعال باشه که شما عزیزان بتونین استفاده کنین .

موفق باشین تا بعد .



۴ مهر ۸۹ 


سلام به همگی


 Wow . امروز  سالگرد قرار گرفتن اولین پست من در این بلاگه .  انگار همین دیروز بود. دلم خواست  همینطوری این چند خط رو پر کنم که یادم بندازم زمان چقدر زود می گذره .



۴ مهر ۹۰


سلام به همگی 


خب , شد ۲ سال تمام .  به همین راحتی .

-------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:من هم به نوبه خودم دو ساله شدن اولین پستت رو تبریک میگم .

در ضمن به نظر من به همین راحتی دو سال نشد.........

همونطور که بارها گفتم و بازم میگم اگه این وبلاگ تا اینجا رسیده و ادامه پیدا کرده یکی از مهمترین دلایلش وجود دیوکس عزیز بوده که در این مدت طولانی ای که من نبودم مثل همیشه با قدرت به کار ادامه دادن و باعث شدن که این وبلاگ بتونه تا اینجا ادامه پیدا کنه بنابراین من بازم از دیوکس عزیز به خاطر تمام زحماتشون تشکر میکنم

امیدوارم که بازم بتونیم با کمک هم و تورج و همینطور دیگر دوستان(آتشبد) این وبلاگ رو از اینی که هست بهتر کنیم و این کار رو ادامه بدیم

آمین

بلک لرد



پ.ن.۲ :  

سلام 

جا داره من هم ۲ساله شدن دیوکس عزیز رو به ایشون تبریک بگم و آرزو میکنم که دیوکس جان صد ساله بشی 

واقعا اگه از حق نگذریم زحمت اصلی کار با دیوکس عزیز بوده که در طی مدت زمانهای نسبتا طولانی بین ارائه کتب جدیدالاسکن نمیزاره چراغ بلاگ خاموش بمونه و همچنین خیلی از مشکلاتی که بعضا میتونستن به تعطیلی جاهایی استوارتر از این بلاگ بیانجامن با درایت دیوکس عزیز حل شده برای همین بشخصه ازش تشکر میکنم و میگم دیوکس جان تولد ۲ سالگیت مبارکککککککککککککککککککککک 

تورج