وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

رازی را به من مگــو (جوی فیلدینگ)

سلام به همگی

امروز می ریم سراغ کتاب Tell me no secrets  که کار تایپش برای hena عزیزه ( ازبچه های زندگی خوب ) . همگی با هم همینجا از ایشون به خاطر زحماتشون تشکر می کنیم .




خلاصه کتاب :


داستان در مورد  " جس کاستر" زن جوانی است که با گذشته‌ای هولناک به عنوان دادیار ارشد در شیکاگو مشغول به کار است . جس 4 ساله که از شوهر سابقش " دان شاو " که  وکیلی موفق هست جدا شده . این دو مدت کوتاهی بعد از ناپدید شدن مرموز ,  مادر جس , باهم ازدواج کردند و دان به او کمک زیادی کرد که با حملات عصبی و عذاب وجدانش کنار بیاد . حال بعد از 4 سال  دان و جس در پرونده تجاوز و قتل زنی روبروی همدیگه قرار گرفته اند . و جس در راه  اثبات جرم  قاتل زن  ، با ترسهای گذشته زندگیش مواجه می شه , از طرفی فروشنده ای به نام " آدام استون " وارد ماجرا می شه و ...


دانلود کل کتاب 



جزو یکی  از پرفروش ترین کتابهای خانم فیلدینگ به شمار می رود و از جذابیت بالایی برخورداره. بشخصه خوندنش رو به دوستان توصیه می کنم.


تولد یک قهرمان (دیوید گمل )

خلاصه کتاب:


داستان کتاب از جایی شروع می شه که اوئن اودل , افسونگر پیر , درباره خاطرات زمان جوانیش با شبحی حرف می زنه . درباره زندگی دوستش جارک مایس  که دزد و راهزنی  بی عاطفه و هوس بازه که به خاطر پول حاضره هر کاری انجام بده  . از نقشی که او و دوستانش در جنگ با  سلاطین خون‌آشام  و سپاه آنگوستین دارند می گه و ...




دانلود :


   (لینک تصحیح شد)                           دانلود کل کتاب



کار های گمل بسیار به هم شبیه هستند ولی در کل کتاب زیبایی بود که خوندنش رو بر همگان توصیه میکنم.

پندراگن( شهر گمشده فار ) (دی جی مک هیل) جلدِ دوم

فار شهر گمشده ( The Lost City of Faar ) جلد دوم از سری کتاب‌های «ماجراجویی‌های پندراگن» اثر دی جی مک‌هیل که در باره پسری به نام بابی پندراگن و ماجراهایی است که برای او  به عنوان مسافری بین دنیاهای مختلف اتفاق می افتد  .

 

 


خلاصه کتاب :


در روزنگاشت هایی که بابی برای مارک  می فرسته از دنیایی به نام  کلرال که کاملا زیر آبه و هیچ خشکی در اون وجود نداره و ساکنان اون روی کشتی های غول پیکری به بزرگی یک شهر زندگی میکنن حرف می زنه . و اینکه سنت دین با مسموم کردن غذا های سرتاسر کلرال و ایجاد وحشت , قصد نابودی این دنیا رو داره اما ....


شهر گمشده فار :


                                           دانلود کل کتاب


کتابی جالب که همراه با هیجان زیادیه .

بازی شاهان جلد اول مجموعه نغمه ای از یخ و آتش (جرج مارتین)

سلام به همگی    عید فطر بر همگی مبارک.


نکته: این پست بیشتر یه پست اطلاع رسانی هست تا  معرفی کتاب .


کتاب " بازی شاهان" جلد اول از مجموعه "نغمه ای از یخ و آتش" توسط سحر مشیری  ترجمه شده و حالا سحر عزیز برای ادامه ترجمه کتاب پیشنهاد دادن که ترجمه جلد دوم بصورت پولی انجام بشه به این شکل که پنج فصل به پنج فصل از کتاب از طریق ایمیل به مشترکینی که به حساب پول واریز کردن ارسال می شه با این تضمین که ، پی دی افی که به دست افراد می‌رسه با مال بقیه یکی نیست، و اگه کسی بخواد در نت پخش کنه معلوم می شه  کار کی بوده و پنج فصل بعدی به فرد خاطی ارسال نخواهد شد .

در هر صورت فعلا این یه طرح ازمایشی هست که بستگی به تعداد متقاضیان داره و هر چه تعداد داوطلبین بیشتر باشه به همون میزان پول پرداختی کمتر خواهد شد . 



خواهشا" بیایم برای یکبار هم که شده از مترجمی حمایت کنیم تا کتابهایی که ارزش خوندن دارن (بدون دخل و تصرف در متن و سانسور ) ترجمه بشه . و ما هم کاری برای کتاب و کتابخوانی انجام بدیم .


خلاصه کتاب a game of thrones از مجموعه   A Song of Ice and Fire 


در وینترفل " راب "  پسر  " ادارد استارک " حاکم سرزمین شمالی یک دایرولف مرده را به همراه شش توله اش پیدا می کنه .

(direwolf نوعی گرگه که نماد خاندان استارک هست )  "ادارد (ند) " اجازه می ه  تا هر یک از کودکان یکی از توله ها رو به عنوان حیوان خانگی نگه داره از جمله "جان اسنو "  پسر نامشروع اش.

بعد از مرگ " جان ارن " دست پادشاه ( همه کاره بعد از شاه ) , " رابرت برتیون " پادشاه فعلی هفت پادشاهی  با همراهانش وارد وینترفل (پایتخت استارک‌ها) می شه و از " ادارد " دوست قدیمیش در خواست می کنه که به عنوان دست پادشاه به پایتخت بیاد . " ادارد"  با اکراه موافقت می کنه و با دخترانش  " آریا "  و" سنسا " راهی جنوب می شه . در حالی که ...


این کتاب یکی از بهترین های ژانر فانتزیه و تضمین صد در صد می دم که ارزش خوندن داره.


دانلود جلد اول




برای اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات به بلاگ سحر مراجعه کنین



سحر عزیز به خاطر ترجمه  عالی و زحماتت خیلی خیلی خیلی ممنونم . و از صمیم قلب امیدوارم در تک تک لحظات زندگی موفق و پاینده باشی . و متاسفانه این تنها کاریه که ازم بر میاد .



پ ن : اون طور که معلوم شده اسپانسر جلد دو سایت http://twilight.ir خواهد بود. امیدوارم موفق باشن .

تولد یک قهرمان - فار شهر گمشده

سلام به همگی

ایشالا توی این پست دو تا کتاب معرفی می کنم که هر چند روز یکبار , چند فصل از هر کتاب رو می زارم و بعد از تمام شدن فصلها  ,  برای هر کتاب یک پست مجزا با مخلفاتش در بلاگ قرار می گیره.



__________________




بابی پندراگن  (فار شهر گمشده  The Lost City of Faar) (دی جی مک‌هیل)  جلدِ دوم



صفحات 1 تا 51      صفحات 52 تا 117    صفحات 118 تا 165      صفحات 165 تا 235     


صفحات 236 تا 272     صفحات 272 تا 299      صفحات 301 تا 348      صفحات 348 تا 383


صفحات 385 تا 446        پایان


                                                                                           
خب خدا رو شکر امروز 25 شهریور هر دو کتاب تموم شد.

******************************************


تولد یک قهرمان   (دیوید گمل )       MorningStar



صفحات 1 تا 50      صفحات 50 تا 97      صفحات 97 تا 143      صفحات 144 تا 190 


صفحات 190 تا 238      صفحات 238 تا 285             پایان                                             



 پ ن : مثل این که خیلی از دوستان با لینکهای تولد یک قهرمان دچار مشکل شدن برای همین این لینک پایین یه لینک دیگه از صفحات ۱ تا ۱۴۳ هستش .


صفحات 1 تا 143 تولد یک قهرمان



بابی پندراگن (تاجر مرگ) (دی جی مک‌هیل) جلدِ اول

The Merchant of Death   (تاجر مرگ ) جلد اول از سری کتاب‌های «ماجراجویی‌های پندراگن» اثر دی جی مک‌هیل که در باره پسری به نام بابی پندراگن و ماجراهایی است که برای او در قلمرویی به نام دندارن به عنوان مسافری بین دنیاهای مختلف اتفاق می افتد  .

بابی این اتفاقات را در قالب روز نگاشتهایی برای دوست خود مارک به زمین دوم می فرستد که این اتفاقات شامل گم کردن دایی پرس و آشنایی با اوسا و لور و مبارزه با دشمنی شیطانی وحوادثی دیگر است .


کتابی جالب که همراه با هیجان زیادیه .



تاجر مرگ (کتاب اول) :


     

                                دانلود کل کتاب


اسکن کتاب فکر کنم باید برای پوریام عزیز باشه . دستشون درد نکنه .


پ ن: دلیل اصلی معرفی  تاجر مرگ در این پست اینه که قراره چند روز دیگه کتاب دوم از این مجموعه  یعنی فار شهر گمشده در بلاگ قرار بگیره لذا قرار دادن جلد اول برای دوستانی که آشنایی با این مجموعه ندارن الزامی بود .