وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

قصه های من و بابام ( کتاب درخواستی)

  مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

 



سلام

توی این پست به درخواست یکی از دوستان کتاب‌های قصه‌های من وبابام رو میزارم...

توضیحات از ویکی پدیا

قصه‌های من و بابام مجموعه قصه‌های مصور نوشته نویسنده آلمانی اریش اُ زر است. این نویسنده که نام مستعار هنری خود را پلاوئن گذاشته‌است در سال ۱۹۰۳ در شهر پلاوئن به دنیا آمد و در ۱۹۴۴ در برلین درگذشت. این کتاب در ایران توسط آقای ایرج جهانشاهی ترجمه و توسط انتشارات فاطمی در سه جلد به چاپ رسیده‌است. کتاب قصه‌های من و بابام در سال ۱۳۷۷ به چاپ سیزدهم رسید. تعداد صفحات سه جلد کتاب حدود ۳۱۰ صفحه‌است.

کلا داستان های قشنگیه ... من خودم هم این کتاب ها رو از کتابخونه محل گرفتم و خوندم ... البته اون موقع جوون تر بودم ... و خیلی از خوندشون لذت بردم ....


                             


قصه های من و بابام


    جلد اول:   بابای خوب من            لینک مستقیم .... لینک کمکی             


    جلد دوم:   شوخی‌ها و مهربانی‌ها            لینک مستقیم ..... لینک کمکی

  

    جلد سوم:   لبخند ماه                 لینک مستقیم ...... لینک کمکی


امیدوارم که از خوندنش لذت ببرین.