وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

افسانه های پریداین (الکساندر ال لوید)

سلام

امروز با کمک دوستان براتون کتاب تاران و پاتیل جادویی از مجموعه افسانه های پریداین

رو میزارم.فکر میکنم کتاب اولش نیست ولی اگه کسی اطلاع دقیق در مورد ترتیبش داره

من و هم مطلع کنه.

داستان در مورد یه جوون به اسم تارانه که میخوان برای جلوگیری از قدرت گرفتن یه

پادشاه شیطانی پاتیلی رو که به وسیله اون زامبی(یا به قول کتاب پاتیل زاده ها)رو درست

میکنه رو ازش بدزدن و نابود کنن ولی وقتی دارن ماموریت رو اجرا کنن متوجه میشن که یه

نفر قبلا پاتیل رو دزدیده بنابراین تاران به دنبال پیدا کردن پاتیل میره و.......

داستان ساده و قشنگیه (هر چند فکر کنم درجه سنیش مال نوجوانانه)وآخرشم خوب

تموم میشه.

تاران و پاتیل جادویی

                 پرشین گیگ                                                     فورشیرد

               دانلود کل کتاب                                                دانلود کل کتاب


نقل قول از کتاب:آدان گفت:من در جنگهای زیادی شرکت داشتم ولی با همین

دست ها گل و گیاه هم می کارم و محصولاتم را درو میکنم و در همین مدت به خوبی

فهمیده ام درمزرعه ای که خوب شخم زده شده افتخار و آبروی بیشتری هست تا

مزرعه ای که غرق خون باشد.

نظر یادتون نره به سلامت.