وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

ژان کریستف(رومن رولان)جلد اول

سلام

توی این پست براتون جلد اول از رمان کلاسیک و فوق العاده رومن رولان به اسم ژان کریستف رو میزارم.که نوشتن این رومان تقریبا هفده سال طول کشیده.

رومن رولان توی این داستان زندگی یه نفر به اسم ژان کریستف رو از بچه گی تا مرگ تعریف میکنه.

داستان فوق العاده زیباییه به همتون توصیه میکنم حتما بخونینش.واقعا آخرشه.


ژان کریستف


                     دانلود جلد اول بصورت کامل


نقل قول از کتاب:

«روزی برای نبردهای تازه بار دیگر به دنیا خواهم آمد»


             

                                                      

رومن رولان1901:

من این کتاب فناپذیر را به آنچه فنا میشود تقدیم میکنم.این کتاب ندا میدهد:«برادران!.......به هم نزدیک شویم و از پراکندگی بپرهیزیم و تنها به بینوایی که وجه مشترک ماست و همه ما را به یکدیگر ربط میدهد،بیندیشیم،که ما نه با دشمنان رابطه داریم و نه با بدخواهان،وتنها با بینوایان سر و کار داریم.وسعادت ما وقتی دوام می یابد که همدیگر را درک کنیم و دوست بداریم.درک کردن و دوست داشتن،همچون دو چراغ فروزان اند که شب هستی ما را - که میان دو پرتگاه نیستی پیش از تولد و پس از مرگ سرگردان مانده است-روشن میسازند.»

من کتابم را و خویشتن را،به آنچه فنا می پذیرد،به مرگ،که همه را برابر میکند و آرامش میبخشد،به دریای ناشناخته ای که همه جویبار را در خود فرو میبرد و محو میسازد،هدیه میکنم.


نظر یادتون نره.به سلامت.