وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

الکس رایدر ۷ (سر مار) (آنتونی هورویتس )

خوب دوستان گرامی بالاخره رسیدیم به جلد هفتم از سری کتابهای الکس رایدر که انشالله اونو اینجا بهتون تقدیم می کنم .

 

خلاصه داستان : الکس رایدر از فضاپیما به بیرون پرت میشه و در ابهای استرالیا فرود میاد و فکر میکنه که راحت شده اما در همین حین عقرب در حال انجام عملیات جدیدیست و الکس باید به استرالیا و پدر خواندش کمک کنه غافل از اینکه...

 

فصل 1و2           فصل 3و4               فصل 5و6                فصل 7و8  

 

فصل 9و10        فصل 11و12            فصل 13و14            فصل 15و16 

 

کل کتاب





کل کتاب (مدیا فایر)

باتشکر از جاوید عزیز


پ.ن. ۱ : من لینک چند فصل ابتدایی رو به چنتا از دوستان خصوصی ارسال کرده بودم که ابتدا اونهارو اینجا میزارم و انشالله از فردا بقیه کتاب رو اماده میکنم  و بعد هم در اخر کار یه لینک کلی از کتاب اینجا قرار میدم .

 

پ.ن.۲ : جا داره اینجا یه بار دیگه از دوست خوبم رونالد ویزلی کاربر سایت گودلایف که کتاب خودشو در اختیار من گذاشت تشکر کنم .


همین دیگه اینم از الکس رایدر هفت که تقدیم میشه ...