وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

صدمین پست بلاگ (حرفهای خودمونی نویسندگان )

به خاطر صدمین پست بلاگ , این بار برخلاف روال کاریمون , حرفهای خودمونی نویسندگان وبلاگ قرار می گیره.



سلام خدمت همه شما عزیزان و همراهان این وبلاگ


روزی که من این وبلاگ رو ساختم اصلا فکرش رو هم نمیکردم که این کار تا به الان ادامه داشته باشه و هدفم همونطور که بارها گفتم  این بود که اینجا جایی  باشه برای کسایی مثل خودم  تا بتونن بیان و کتابها رو به راحتی دانلود کنن البته هنوزم سعی ما ادامه همون هدف و ایجاد یک کتابخانه  خوب برای همه است .

و به بهانه این مناسبت میخواستم درخواستی ازتون داشته باشم با توجه به اینکه  نشر و پخش کتاب هزینه زیادی در بر داره  ازتون خواهش میکنم که هر کسی که تواناییشو داره خود کتابها  رو بخره و مطالعه کنه تا همین چندتا ناشری که کتابای داستان چاپ میکنن لااقل بتونن به کارشون ادامه بدن .

در آخر تشکر میکنم از همه شما عزیزانی که  از شروع کار وبلاگ با ما بودین و تشکر ویژه هم از دیوکس عزیز و همینطور تورج عزیز .

یا حق


         بلک لرد (حمید)


سلام به همگی


امروز شنبه هجدهم دیماه 1389 مصادف با هشتم  ژانویه سال 2011  میلادیه و روزیه که صدمین پست این بلاگ قرار می گیره .

در این یکسال و پنج ماهی که این 100 پست رو برای شما عزیزان آپ کردیم , حول و حوش ۷۹ هزار بار تعداد دفعات بازدید از بلاگ را داشتیم وشاهد اتفاقات زیادی بودیم , اگر یادتون باشه یکبار برای همیشه خداحافظی کردیم اما بنا به دلایلی (که یکیش وجود شما عزیزان بود)  باز هم برگشتیم و ادامه دادیم . هر چند ادامه دادن کار سخت بود و هست , و اینو می دونم که کارمون خالی از نقصان و اشتباه نبوده اما باید قبول کنید که کار معرفی کتاب  سخته , چون بشخصه در قبال شما و کتابی که برای معرفی  می زارم احساس مسئولیت می کنم و تا زمانی که کتابی رو نخونده باشم و از خوب بودنش مطمئن نباشم امکان نداره به شما عزیزان توصیه اش کنم و به جرات می تونم بگم همه کتابهایی که معرفی کردیم ارزش وقت گذاشتن و یکبار خوندن رو داشتن و متاسفانه این کار با وجود مشغله های زندگی , با نبود وقت برای خوندن کتاب و با وجود نبودن کتابهای جدید در نت , ممنوعیت اسکن و هزاران مشکل دیگه سختر میشه .

در کل به خاطر همه کاستی ها ازتون عذر می خوام و به خاطر تمامی لطف و محبتهای شما عزیزان ممنونم.

و به خاطر این مناسبت دو کتاب تازه و جدید برای شما عزیزان خواهیم داشت .که هدیه ای از طرف ما به شما عزیزانی است که ما رو را در این راه تنها نگذاشتید .

موفق باشین و پاینده

Diox                                                                      

 


سلام خدمت تمام خوانندگان عزیز

 

آنتونی هورویتس – جاوید – آلکس رایدر – کپی رایت – 7 – گودلایف و اسکن موضوعاتی بودند که باعث شدند من هم به جمع نویسندگان این وبلاگ بپیوندم و وقتی جناب Diox از من خواستند مطلبی به مناسبت صدمین پست وبلاگ آماده کنم فکر کردم چه مطلبی بهتر از موضوع و مخاطبان همین وبلاگ یعنی کتاب و آدمها آخه...

آدمها مثل کتاب هستند!!!

بعضی از آدمها جلد زرکوب دارند بعضی ضخیم و بعضی جلد نازک!!

بعضی آدمها با کاغذ کاهی چاپ می شوند و بعضی با کاغذ خارجی!

بعضی از آدمها ترجمه شده اند!

بعضی از آدمها تجدید چاپ می شوند و بعضی از آدمها فتوکپی آدم های دیگرند!

بعضی از آدمها با حروف سیاه چاپ می شوند و بعضی از آدمها صفحات رنگی دارند!

بعضی از آدمها تیتر دارند – فهرست دارند و روی پیشانی بعضی از آدمها نوشته اند : حق هرگونه استفاده ممنوع و محفوظ است!

بعضی از آدمها قیمت روی جلد دارند و بعضی از آدمها با چند درصد تخفیف به فروش می رسند و بعضی از آدمها پس از فروش پس گرفته نمی شوند!!!

بعضی از آدمها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند!

بعضی از آدمها فقط جدول و سرگرمی دارند و بعضی از آدمها غلط چاپی دارند!

از روی بعضی از آدمها باید مشق نوشت و از روی بعضی از آدمها باید جریمه نوشت!!!

بعضی از آدمها را باید چند بار بخوانیم تا معنی آنها را بفهمیم و بعضی از آدمها را باید نخوانده دور انداخت!!

 

موفق باشید!

 

   تورج