وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

سال نو مبارک

 سال نو مبارک

 

 

سلام به همه دوستان کتابخون و کتاب دوست گرامی که همیشه همراه ما در این وبلاگ بودن .

سال نو رو از طرف خودم و جناب بلک لرد و همینطور دیوکس عزیز به همه شما تبریک میگم و آرزو میکنم که سال ۹۰ سالی پر از شادکامی و موفقیت و کتاب!!! برای همه شما همراهان گرامی باشه و امیدوارم که با نو شدن سال دلهاتون رو هم نو کنید و اگه خدایی نکرده کمی گرد و غبار گرفته اونو پاک کنید و با دلی شاد به استقبال بهار سر سبز برید .

این وبلاگ هم مثل خیلی جاهای دیگه تصمیم داره که به شما دوستان عیدی بده که من قصد دارم اینجا عیدی رو بهتون معرفی کنم و انشالله فردا ساعاتی قبل از سال تحویل اونو خدمتتون ارائه کنم . 

کتابی که ما یعنی نویسندگان این بلاگ برای عیدیتون در نظر گرفتیم کتاب ( Dark Prince ) یا شاهزاده تاریک نام داره که اثری دیگر در ژانر فانتزی از نویسنده معروف دیوید گمل هست که انشالله اونو در چند بخش خدمتتون ارائه میکنیم و با توجه به حجم بالای کتاب انشالله عید پر از کتابی رو براتون رقم میزنه . انشالله توضیحات تکمیلی در پست خود کتاب بهتون اطلاع داده میشه

یه نکته دیگه که باید اونو اینجا ذکر کنم این هست که با توجه به پایان نیافتن ارائه کتاب نایت ساید 8 باید خدمتتون عرض کنم که ارائه این کتاب همچنان ادامه داره و میتونید فصل های بعدی رو که اتفاقا بعنوان عیدی دوم قرار هست این هفته به جای سه شنبه اون هم یکشنبه شب ارائه بشه همچنان در پست مربوط به خودش دنبال کنید.  

پس این شما و این هم کتاب : 

 

 

 

 

 اسکن کتاب برای همین بلاگ است 

 

خلاصه داستان : به دلیل جدید بودن این داستان هم خلاصه به بعد از ارائه فصول منتقل میشه 

 

 

فسمت اول 

 

قسمت دوم  


قسمت سوم

 

قسمت چهارم  

 

قسمت پنجم  

 

قسمت ششم

 

پ.ن. : به لطف خدا کار این کتاب هم تموم شد انشالله در دو سه روز آینده یه پست مجزا واسه کتاب میزنم و دانلود کلی و خلاصه رو اونجا قرار میدم