وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

غلط املایی

سلام به همگی

این یه پست معرفی کتاب نیست و یه گلایه است .

من از همه بچه های فعال در نت به شدت گله مندم، چرا این همه غلط املایی؟؟؟؟

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا

شمایی که در بلاگ یا سایت کتاب فعال هستی چرا به خودت و یا مخاطبت تذکر نمی دی که غلط املایی داره ؟؟؟ من به شدت به این موضوع خرده می گیرم چون از کسی که  در حوزه کتاب فعال هست انتظار دیگری دارم ،برادر من ،خواهر من ،شما خودت یا بلاگت یا سایتت مخاطب داره شما یه الگو هستی برای بقیه ،متاسفانه من امروز به هر جا سر زدم اقلا سه چهار تا غلط املایی به چشمم خورده  بخصوص در قسمت نظراتشون ، من توی نظرات  بلاگ خودمون یکی بهم فحش بده ناراحت نمی شم اما وای به حال کسی که غلط املایی داشته باشه تا الان هم دو سه تا برخورد با بعضی ها داشتم سر این موضوع بوده ، به خدا من اینقدر که این موضوع اذیتم می کنه موضوعات دیگه  اذیتم نمی کنه ،خواهش می کنم ، خواهش می کنم اگر از املای کلمه ای مطمئن نیستین توی نت چکش کنید ببینید آیا واقعا این لغت این شکلی نوشته می شه؟؟؟ بابا خیر سرمون ادعای کتاب خون بودنمون گوش فلک رو کر کرده اون وقت بلد نیستیم دو تا کلمه رو درست بنویسیم !!!.


موفق باشین و پاینده


Diox