وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه
وبلاگ داستان:

وبلاگ داستان:

کتابخانه ای برای همه

وراثت ۴ (کریستوفر پائولینی )

سلام خدمت همه دوستان 

امروز خدمتتون رسیدم با یه خبر داغ داغ 

احتمالا اگه شما هم مثل من طرفدار اراگون و اژدهای زیبای اون سفیرا باشید تا حالا مطلع شدید که جلد چهارم و پایانی این کتاب به تازگی منتشر شده. 

از چند ماه پیش که خبر انتشار این کتاب تایید شده بود بنده به دنبال این بودم که با تشکیل یه تیم ترجمه سریعا و در کمترین مدت ممکن کتاب رو ترجمه و در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدم 

وقتی که بالاخره انتظار به پایان رسید و کتاب منتشر شد مشخص شد که نثر بسیار ثقیل و سختی داره و همچنین کتاب بالغ بر ۷۰ و خورده ای فصل داره اینه که کمتر مترجمی حاضر میشد مسئولیت کار رو بعهده بگیره و مجبور بودیم از تعداد زیادی مترجم درخواست کنیم که برای ترجمه کمک کنند که اولا با توجه به نثر سنگین کار یکدست از آب در نمی آمد و در ثانی احتمالا کلی بد قولی و دیر و زود شدن ارائه فصل ها این وسط اتفاق می افتاد این شد که بنده شخصا با تمام قوا شروع کردم به نق زدن به سر دوست و همکار عزیزم آرمان دیانت مهر که تو چه دوستی هستی که میزاری من غصه بخورم واسه خوندن این کتاب !!!!!؟ 

.... و خلاصه اینقدر گفتم و گفتم تا راوی عزیز قبول کرد که کار رو قبول کنه و با استفاده از تیم متبحر ترجمه سایت رهگذران کتاب رو در کمترین زمان ممکن ترجمه و در اختیار من و باقی دوستان قرار بده! 

... اما.... بله این وسط یه اما وجود داره و اونم اینکه من شخصا قول دادم که این کتاب طرفداران زیادی رو به خودش جذب کنه و طرفداران کتاب با ارسال نظرات و راهنمایی ها و تشکرهای خود گروه رو به ادامه کار تشویق کنه و البته تمام امید من برای این قول به شما دوستان و همراهان همیشگی بوده که هیچ وقت منو تنها نزاشتید. 

پس صریحا از تمامی طرفداران این کتاب درخواست میکنم که برای دانلود هر فصل حتما نظرات خودشون رو درج کنن و حتی اگه نظری ندارن حداقل یه تشکر از تیم ترجمه بکنن طوری که انشالله برای اولین بار در نت تعداد دانلودها با تعداد نظرات برابر بشه. 

خلاصه این تنها شرطی بود که در برابر ترجمه خوب و روان و سریع کتاب از من خواسته شد و من به امید شما دوستان خوبم اونو قبول کردم. 

انشالله که در این راه منو تنها نمی زارید. 

خوب و اما نحوه انتشار و باقی مطالب هم در این حد اطلاع بدم که به امید خدا اگه مشکل خاصی پیش نیاد اولین فصل قرار هست جمعه ارائه بشه و بعد از اون در هفته حداقل ۳ فصل ارائه میشه و من برای راحتی کار شما امتیاز انحصاری نشر فصول کتاب رو برای بلاگ داستان گرفتم و اگه دلتون خواست میتونید از همین بلاگ کتاب رو دنبال کنید اما برای درج نظرات و تشکرهای خود حتما به سایت اصلی ارائه کتاب یعنی سایت رهگذران مراجعه و با نظرات خود مشوق تیم در ارائه سریع کتاب باشید. 

 

به قول اون تبلیغه : همکنون نیازمند همراهی سبزتان هستیم 

  

پ.ن. : خوشبختانه کار ارائه کتاب شروع شده و با کلیک روی لینک مقدمه میتونید فایل رو از سرور رهگذران دانلود کنید. منتظر همه شما دوستان گرامی در تاپیک مربوطه هستیم. 

 

  

مقدمه           فصل اول        فصل دوم        فصل سوم         فصل چهارم 

فصل پنجم      فصل ششم       فصل هفتم      فصل هشتم      فصل نهم


   فصل دهم      فصل یازدهم       فصل دوازده      فصل سیزده


                                                                                                        


*******


لینک انگلیسی کتاب چهارم خدمت شما



***                    ***                       ***


کتابهای اول تا سوم مجموعه وراثت